Duktig på att uppdatera :P

Egentligen orkar jag inte ens uppdatera... men men...
Sitter hemma med min älskling, är sjuk, täppt i näsan, halsen & öronen vilket brukar leda till öroninflammation för min del :( Älsklingen sitter vid tv:n & spelar, sociala är vi idag.
I fredas blev de slapp i soffan, New Moon & lite mys :D Sängen tidigt..
I lördags blev de lite fest, lite sports & jag var nykter. Orkade inte bli mera sjuk tänkte jag men men de rök jag på ändå.
Igår var vi hemma i lammhult hos mamma & pappa & åt JÄTTE god mat & tittade på Taken och sen drog vi till Joel en sväng och umgicks.
Sen åkte vi hem, jätte trötta. Älsklingen spelade & jag låg i hans knä & berätta gamla hemska saker jag glömt att dela med mej av.
Ska inte göra mkt idag, försöka mej på att plugga, kanske spela lite sims & bli frisk :D

Har hänt massa mer sen sist, typ som ängelhom, helsingborgx2, Tyringe mm men de orkar jag inte skriva om :P

puspusshej dååå





Älskar min Anders Solhäll över allt annat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0