Mkt babbel ....

Nu är det snart en månad sen man skrev igen, riktigt dålig på att uppdatera.
Allting har nog flytit på som vanligt dom senaste veckorna.
Fyllde år i helgen, så i fredags kom Ellen, Nikke & Marwan hit & jag fick Buzz & Singstar av dom & Älsklingen, Emma, Linn & Vera :D Fick en Bag In Box av Nikke så det blev festande här, mkt sjungande & sen gick vi till Sonny :D Trevlig kväll :D Älsklingen & jag gick hem runt två, gjorde vitlölsbröd & spelade buzz innan vi däckade :D
I lördags mötte vi upp alla våra älskade vänner vid bowling hallen kl 3, bowlade ihop (älsklingen vann :D ) & sen ät vi allihopa på Jaxx :D Sen drog vi hem till oss och spelade lite singstar men blev ganska tidig för vi var väldigt sletna.
I söndags kom Mormor, morfar, pappa, ellen, vera, ingela, nikke & marwan hit på kalas. Vi åt kasslergratäng som Ingela gjort, sallad & nybakta frallor som jag gjort :D Sen fikade vi bullar,snickerskakor & drömrulltårta som jag varit duktig & donat med :D Fick presentkort på Nice Nails av ingela så ska dit & fixa ögonbrynen & ögonfransarna innan fjällen. Å fick 500kr av mormor och morfar & 200 & blommor av svärmormor Ingrid :D Trevlig födelsedag & trevlighelg :D
Sen på söndagskvällen började jag å älsklingen å titta på Avatar innan vi däckade.
Igår på morgonen myste vi och tittade klart på Avatar, sen drog vi till samarkand och jag letade jacka men hittade tyvärr ingen. Kom hem med, ny mascara, rakblad & toffsar istället.  Sen åkte vi hem, lagade mat, myste och tittade på The Ugly truth :D
Idag vaknade vi runt halv tio, gullungen spelar ps3 å jag sitter här. Ska snart hoppa in i duschen & sen dra mej neråt stan, tänkte kolla lite efter jacka innan jag börjar skolan vid halv 1 :D
Vid 2 ska jag, systrarna & Emma åka till simhallen & bada :D Myys :D SEn ikväll blir de nog att titta på new moon med min älskling & plugga :D

pusshej




















Å sen har vi haft fest för Kim :D Anders barndomsvän & systers nya pojkvän :D



Dom är jätte söta ihop <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0