Snabb sammanfattning :D

Jaha.. jag är väldigt dålig på att uppdatera. Men i veckan har jag å pluttas varit hemma å sjuka båda två, han är ganska frisk å ska jobba imån men min sjuka är seg å bli av med. I fredags va jag ute i skogen i red på en jätte fin Nordsvensk hästapolle :D Mysigt!  och på dagen innan de gjorde vi lussekatter som inte blev så bra :P Å på kvällen va vi på inflyttnignsfest hos martin och sen på sports. Jag mådde ganska dåligt så jag drack bara 2 cider och va mest gnällig xD Igår var Moster Jenny och kusin Tilde här på besök. Mysigt! Sen hade jag och älsklingen myskväll :D Tittade på Mina jag & Irene och på Transporter 1. Idag på morgonen när jag gick upp hade baby plockat fram frukost och tänt ljus <3 Älsklingsungen :D Sen har vi tittat på Idol och nu ska vi åka och hämta ellen och sen åka till lammhult och baka lussekatter med mor! Sen ikväll ska jag å älsklingen titta på transporter 2&3 och mysa :D

Ha de bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0