Händelserika veckor...

Jaha då var de tisdag, längesen man uppdaterade igen. Har hänt lite sen sist: Jag å Anders har bott ihop i 6 månader och vi har varit ihop i 11 månader (närmar sej 1 år nu<3 ) Vi har varit i skåne på besök hos familjen (trevlig helg med massa spel och trevligt umgänge) och jag och Ellen har varit i Göteborg hos KusinTova och hennes kille Daniel (Vi umgicks, bowlade(JAG VANN), käkade god mat, kollade när Torslanda skolan brann ner mm). Sen har Jackie flyttat, hoppas allt går bra stumpan :D Å igår hade jag å älsklingen myskväll med God mat(limekyckling), bra film(Naked Mile och Shes the man) och massa massa mys! Idag sitter jag här och älsklingen spelar ps3(vi både är sjuka) sen ska vi försöka oss på att städa av lägenheten!

Ha de så bra :D


Syster och jag i Götet :)





Tova och Daniel :)


Caroline och jag! Jag och Ellen


KusinTova och systerEllen :D


Bowling :D


Daniel och Carl


Caroline och Daniel


Jag och jag å Tovi



SysterYster och jag<3



Å så brann ju Torslanda skolan med...



Å sen åkte vi hem... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0