....

Idag är det tisdagen den 24 nov.
Igår va det måndag, då hade jag å mina systrar mysdag och kollade på A walk to remember. Riktigt bra film, som framkallar många tårar. När älsklingen kom hem hade jag tänt ljus och gjort tacomackor. Sen kom Nikke och vi tre kollade på I love you man :D Sjukt rolig film.. Slapping the baaasssss man :p haha
Sov sjukt dåligt inatt, min magvärk förföljer mej. Har egentligen inte jätte ont, mer obehaglig molande känsla i magen. Mardrömmar och vaknat två gånger för jag varit kissnödig, inte likt mej. Å så hostan såklart med. Djuren har varit gosiga inatt, men sängen är lite för liten för de. Dom har sovit i mitten och jag å älsklingen på varsin bräda på sängstommen typ :P Behöver större säng.
Tvingade mej själv att gå upp vid 10, ringde alfakassan och grödinge å nu fick jag äntligen tag på alla jag skulle. Fick inget jobb på bowling hallen tyvärr, men får la söka på. Imån tänkte jag dra mej ner till centralen och få hjälp med att bli inskriven på komvux så jag kan plugga upp mina betyg. Ska dessutom tvätta imån, kl 7 :O Få se hur de går, får förhoppningsvis sova riktigt inatt.

Nu sitter jag mest och funderar, på allt och ingeting.
Känns som om allting runt mej snurrar på men att jag bara står stilla just nu.
Vet inte vad jag vill med mitt liv eller vad jag vill göra.
Känner mej otillräcklig och velig.

Det enda jag är helt säker på just nu är mina känslor för den mest underbara mannen i hela världen: Anders Solhäll. Han vet alltid hur han ska trösta mej eller få mej att bli glad. Han gör mej lycklig bara genom att titta på mej. Hans kyssar kan läka alla mina sår. Hans famn är den tryggaste plasten på jorden. Vill alltid leva med honom. Forever and ever babe <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0