Sammanfattning :D

Nu har de gått längesen jag skrev igen :p

Ja sist jag skrev skulle jag till Ellens skola, efter de blev jag bjuden på bio (New moon) av mamma. Så jag ellen å mammi tittade på den. Älsklingen min blev väldigt svartis :P haha men bra va den å jacob va väldans snygg han ;)
Sen va jag hos Ingelis å snackade massa å sen hem.

Dagen efter de var jag, Ellen, Emma, Älsklingen å Marwan i Ullared :D Hittade lite juklappar å lite annat skoj som alltid där :P Väldans trevligt :D På kvällen var älskling å killarna hos joel å jag ellen å vera var hos Emma å tittade på idol å tjejsnackade :D

På lördagen räffsade jag, ellen å älsklingen löv hemma hos mor å far å käkade pizza :D
Sen på kvällen hamnade vi hos ellen kompis johanna på förfest och sen på sports. Ellen å Tommy drog vidare till Oleo och jag å bejbi åkte hem.

På söndagen tittade vi på film med Ellen å Tommy å sen åkte vi hem till Anders mormor och åt god mat. Sen tittade vi på skräckis xD

Sen måndag till fredag har jag varit nåra gånger i lammhult och räffsat och julshoppat med syster och emma.

Denna fredagen hade jag Ellen å Emma tjejkväll och satt hemma hos mej och tittade på Idol och drack vin. Sen kom Johanna och senare kom Nikke oxå. Sen drog vi ner till stan, Lagerlunden först i typ 30 sekunder innan vi vände på klacken :P Sen gick vi till sports där boysen va. Trevlig kväll :D

Lördag va mest bara slappis dag, gjorde hemma gjorda köttbullar och sen gick vi på fest hos Ellen som fyllde 20 :D Härlig fest :D

Jaha å så igår då med. Baby, Ellen, Tommy å jag åkte till lammhult. Räffsade lite, sen hem och tittade på dååligt skräckis :p Har oxå sett Monsters vs Aliens och några andra filmer i helgen! :D

Nu håller jag på å städar å diskar. Ska snart åka å handla oxå. Plus att jag väntar på att doktorn ska ringa.  Längtar efter min bebii oxå. Ska laga potatis och kasslergratäng tills han kommer hem tänkte jag

Å ikväll blir de nog att bara ha myskväll jag å min älskling :D <3 Kärlek till honom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0