Onsdag

Gick upp sent idag, älsklingen va hemma pga magont. Så vi tog sovmorgon å gosade <3
Igår kväll var vi hos Svärmor, fick asgod mat och planerade julen. Blir storjul hemma i paradiset med Mamma, pappa, ellen, vera, älsklingen, svärmor, nikke, svärmormor och Marwan :)
Sen åkte vi till Alvesta, jag träffade micke från grödinge jobbet en sväng och sen tittade vi på Over the Hedge hos Tommy. Åkte hemåt och tog hamburgare på statoil.
Idag har jag mest bara slappat. Sen var jag å mamma å köpte Uggs till mej, behövde verkligen nya vinterskor. Men... glömde min väska i affären, körde hemmåt och kom på de så jag körde tillbaka. Tog max 30 minuter tills jag var tillbaka men nån jävel hade ändå snott min väska medmin plånbok(som jag fått av svärmor, älsklingsplånboken) i, alla mina kort, körkort och sånt och ett paket cigg.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH GGGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH är så jävla förbannad idag :@ verkligen ingen tur dag..fick dessutom avslag från alfakassa :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0