Komvux

Idag sov jag läänge igen, vaknade halv 11 typ. Hoppade in i duschen, åt frulle och fixade mej. Sen körde jag ner syrran till skolan och jag åkte förbi älsklingens jobb en sväng. Sen åkte jag till komvux, fyllde i och lämnade in mina papper så nu är de äntligen färdigt. Ska få besked innan jul :D
Nu ska jag försöka städa av här hemma, diska lite och kanske ta en promenad med Gotte innan jag ska laga mat. Idag blir de potatis, kassler och annanas gratäng till middag :D

Idag är det dessutom bara två veckor kvar till jul :D Tjohoooo



Blev bara sugen på att skryta lite om min heta man ;) <3


Kommentarer
Postat av: Haha

han har skickat den bilden till oss med. haha .

2009-12-11 @ 14:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0