Juligt =D

Jaha idag har de varit julfixandet här hemma för fulla muggar. Storstädat hela lägenheten, pyntat granen och ellen har gjort ett fint arrangemang till soffbordet. Sen har jag satt upp ljuslyktor och sprejet ena fönstret med fejksnö. Så nu är de fint å juligt här hemma :D
Gick ner till svärmor innan i snön och lånade en ljusslinga till granen. Efter veckor med dåliga feelings fick jag en sån härlig lyckokänsla när jag gick där i snön, hörde knastret under fötterna, fångade snö med tungan och log för mej själv. Älskar verkligen julen :D
Men längtar ju ännu mera till mitt andra hem när de är så härligt vintrigt, stugan i fjälllen. Ta på sej brädan å susa ner för backarna är verkligen frihet :D Men "bara" 15 veckor kvar :D

Tittat på scary movie 4 nyss å nu ska jag å älsklingen sätta på scary movie 5 oxå :) Måste hålla mej vaken tills kl ett då jag ska hämta syster å hennes kompisar som varit på studentfest på oleo :D


Älskar min anders <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0