GOTT NYTT ÅR ALLA :D

Jaha måste lägga upp ett sista inlägg för iår då :D
Orkar knappt blogga längre...
Jaha lille-jul hos skånefamiljen har firats, trevligt trevligt. Med massa umgänge, besök hos Anders faster med småkusinerna. Julklappar, pulka & snowboard åkande & massa spelande :D







Sen har julen firats hemma i paradisen med familjen Berggren-Solhäll & Marwan :D Väldigt lyckad jul som jag sent kommer glömma <3 Många paketer, mkt humor & underbara vänner :D









Jag & Älsklingen mini förlovade oss oxå :) Vi delade hjärta <3






Swn var vi på lammhults puben i fredags, tittade på Avatar i lördags. Puben var kul & Avatar väldigt bra :D

I söndags blev de fest i öjaby :D








I måndags tvättade vi hela dagen å i tisdag gick vi stan. Sen på tisdagen kom Kim äntligen hem från Australien efter 14 månader. Så det blev massa snack å mys med honom för Anders del på kvällen :D

Igår var jag på stan igen, träffade jackie å shoppade lite. Har köpt nya bh & trosor & en grå tröja på rean, väldigt behövligt :D Sen på kvällen hade jag å älsklingen myskväll, tittade på step brothers & ägnade oss bara åt varandra :D <3


Ikväll blir de lammhult, först hem till mor å far där släkten är och äta nyårs-middag :D Sen blir de fest nånstans :D



Gott Nytt år Alla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0