.....

Tisdagen den 8 December idag då!
Gick upp ihop med älsklingen idag, åt frukost och tittade på julkalendern med honom :)
Sen körde jag honom till jobbet eftersom han inte hade några busspengar. Sen har jag varit på vårdcentralen eftersom jag haft ont i magen i över två veckor. Dom har inte hittat nått fel än, men jag ska försöka äta bättre. Kan ha med de å göra :P Å nu ska jag ta å gå en sväng innan min tvätt tid börjar kl 11 å sen ska jag diska å dona lite här hemma tills älsklingen kommer hem och mor å syster kommer. Sen ska vi åka hem till svärmor och äta mat och planera julen :D Ikväll blir de nog bara mys i soffan och film tror jag.


Han pojken är de bästa jag vet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0