1 år med min älskade Anders Solhäll imån <3

Kan knappt fatta att ett helt år har gått, samtidigt som det känns som vi har känt varandra hela livet. Du är min andra hälft, min bättre hälft. Det finns ingen annan som du, ingen annan som kan göra mej så lycklig. Jag älskar dej över allt annat. Jag älskar att du pussar på mej varje dag, att du berättar hur mycket du älskar mej, att du visar hur mycket du älskar mej, varje dag. Jag älskar tryggheten jag känner varje gång du tar mej i din famn, bara genom att pussa på mej känns allt bra. Jag älskar att vi aldrig har bråkat och att vi lyckas lösa konflikter utan att tjabba. Jag älskar din humor och hur du jämt får mej att skratta. Jag älskar hur bekväm jag känner mej med dej, jag kan alltid vara mej själv till 100%. Allting känns alltid så rätt med dej. Jag längtar efter att få leva hela livet ut med dej, för du är den jag vill leva med. Du är den jag vill göra allt med i resten av mitt liv, dela allting med. Den jag vill ut och resa med, upptäcka saker med, gifta mej med, skaffa barn med, skaffa hus med, bråka med, skratta med, bli gammal med och allt annats som händer i livet :)

Du är mitt allt och jag älskar dej mer och mer för varje dag som går <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0